ADP versterkt internationaal aanbod voor salarisverwerking met overname Celergo

Rotterdam, 31 oktober 2018 – HR- en salarisdienstverlener ADP neemt Celergo over. Celergo is een wereldwijd toonaangevende aanbieder van salarismanagementoplossingen. De overname versterkt het internationale aanbod van ADP met een sterk platform en nieuwe oplossingen voor betalingen in buitenlandse valuta en services voor salarisverwerking voor expats.

ADP ziet de markt voor ‘Human Capital Management’ (HCM) oplossingen steeds verder internationaliseren. Steeds meer organisaties kiezen ervoor om hun medewerkers van over de hele wereld vanuit één systeem in dienst te nemen, te betalen en te beheren.

“ADP is al een leider in het snelgroeiende wereldwijde Human Capital Management-segment. Door de overname van Celergo kunnen we een bewezen platform gebruiken dat zowel de ervaring van onze klanten als partners verder verbetert,” vertelt Don McGuire, president van Employer Services International bij ADP.

Celergo biedt salarisverwerking voor meerdere landen en combineert een eigen cloudgebaseerd technologieplatform met een lokaal netwerk van leveranciers om tijdige, nauwkeurige en compliant payroll mogelijk te maken. Het bedrijf is opgericht in 2003 en heeft zijn hoofdkantoor in Chicago. Met uitgebreide oplossingen vergrootte Celergo zijn klantenbestand, geografische dekking en partnernetwerk gestaag. De internationale outsourcingmarkt voor salarisverwerking bedraagt momenteel meer dan drie miljard dollar en groeit snel. Steeds meer bedrijven willen meer zicht op hun steeds internationalere personeelsbestand en willen tegelijkertijd de compliance-elementen van salarisverwerking voor meerdere landen efficiënt beheren.

Het aanbod van Celergo is nu beschikbaar voor klanten van ADP en biedt de mogelijkheid om werknemers in meer dan 140 landen te beheren en betalen via één enkele bron. Met een cloud-gebaseerd en werkstroomgestuurd platform is naleving van lokale en internationale wet- en regelgeving mogelijk. De oplossing biedt HR-managers eenvoudige toegang tot een complete reeks rapporten, een ​​volledig en accuraat beeld van alle salaris- en HR-gegevens en meer strategische inzichten en richtlijnen voor de organisatie.

Over ADP

Krachtige technologie met een menselijke kant. Ongeacht grootte of branche vertrouwen bedrijven over de hele wereld op ADP’s cloud software en expertise om het potentieel van hun mensen te benutten. HR. Talent. Excasso. Payroll. Compliance. Samen halen we het beste uit uw menselijk kapitaal. Voor meer informatie, ga naar adp.nl.

Het ADP-logo en ADP zijn geregistreerde handelsmerken van ADP, LLC. Alle overige handels- en servicemerken zijn het eigendom van hun respectievelijke eigenaren. ©2018 ADP, LLC.