Antwoorden op vragen die gebruikers van ADP Mobile kunnen hebben over het gebruik van de app.

Installatie

1. Hoe kan ik ADP Mobile op mijn toestel opstarten?

Aanmelden

2. Ik weet mijn gebruikersnaam niet. Waar kan ik die vinden?

3. Ik ben mijn gebruikersnaam/wachtwoord vergeten. Wat moet ik doen?

4. Ik krijg de melding 'Service not available' bij het openen van ADP Mobile, wat kan ik doen?

5. Mijn account is geblokkeerd door te vaak foute inloggegevens, wat moet ik doen?

Instellingen

6. Hoe kan ik de taal wijzigen?

Collega's

7. Hoe kan ik gegevens van mijn collega's opzoeken?

8. Een collega toevoegen in je favorietenlijst

9. Raadplegen en verwijderen

10. Niet alle gegevens van mijn collega’s zijn zichtbaar

Verlof

11. Hoe kan ik verlof aanvragen?

12. Ik kan mijn verlofaanvraag niet wijzigen of intrekken met ADP Mobile

13. Hoe kan ik een verlofaanvraag accorderen? (alleen voor managers)

14. Ik wil een verlofaanvraag indienen voor bijvoorbeeld 2,5 dag, hoe moet dat?

15. Ik kan geen overuren registreren

16. Ik kan geen verlof aanvragen met ADP Mobile, in tegenstelling tot mijn collega

17. Ik zie in de Berichten niet al mijn goedgekeurde verlofaanvragen

Salarisinformatie/Jaaropgaven

18. Hoe kan ik mijn salarisinformatie bekijken?

19. Hoe kan ik mijn jaaropgave bekijken?

20. Ik zie niet al mijn loonstroken

Overig

21. Ik zie alleen Salaris in het startscherm, kan ik geen verlof aanvragen?

22. Ik zie alleen Collega's, Verlof en Berichten, hoe kan ik mijn salarisgegevens inzien?

23. Zijn er kosten verbonden aan de app of het gebruik van mobile.adp.com?

24. De applicatie ADP Mobile is soms erg traag