Digitaal onkosten declareren
bespaart HR tijd

Bespaar tijd en verhoog de medewerkerbetrokkenheid

Halverwege de jaren negentig werkten we nog in kantoren vol papier, klokten we in en uit en stuurden uw werknemers hun onkostendeclaraties vergezeld van bonnetjes per interne post naar de HR-afdeling. Door internet- en cloudtechnologie is de rol van HR in korte tijd fundamenteel veranderd.

 
 

Onkosten declaren via een app

  • Eenvoudig kosten, uren, kilometers en abonnementen registreren zonder dubbele handelingen
  • Direct kosten inzien, goedkeuren en doorzetten
  • Alle kosten in één overzicht
  • Uw onkostenadministratie conform Werkkostenregeling
 
 

Meer gemak, meer tijd

Met vernieuwende oplossingen richt u uw HR-processen efficiënt in. Deze selfservice tools worden aangereikt aan lijnmanagers en medewerkers. Dit heeft als extra voordeel dat de productiviteit wordt vergroot: tijd die u als HR-afdeling kunt gebruiken om met strategischer thema’s zoals talentmanagement aan de slag te gaan.

Onkostendeclaraties is precies zo'n administratief proces dat prima uit te besteden. Doordat uw medewerkers de declaraties met een app indienen bespaart u tijd en heeft u volop ruimte voor talentmanagement.

 

Meer weten over digitaal declareren?

* geeft verplicht veld aan

Opmerkingen

Hou mij op de hoogte van ADP