Perfect service
Samenwerking
Partnerschap

Onze samenwerking is een echt partnership

“Aan ons lage debiteurennummer kun je zien dat we al heel lang klant zijn bij ADP. En dat is niet voor niks,” vertelt Bert van Donge, Financieel manager bij Anamet Europe in Amsterdam. “De oplossingen van ADP werken hier uitstekend. Maar bovenal blinkt ADP uit in het verlenen van service!”

 

Vast personeelsbestand

Bij Anamet Europe in Amsterdam werken ca. 55 mensen aan de productie en verkoop van allerhande producten voor industriële en elektrische toepassingen. Ondanks de economische tegenwind draait de onderneming uitstekend. Het personeelsbestand is erg vast en vele medewerkers werken al tientallen jaren bij Anamet.

Zo ook Bert van Donge: “Ik ben in 1977 in dienst gekomen bij Anamet en heb er met veel plezier gewerkt tot 1994. Toen ben ik een administratiekantoor begonnen voor mezelf waarin ik me bezighield met onder meer salarisadministratie en pensioenen. Vanaf 1998 werkte ik ook weer voor Anamet en 2001 ben ik in loondienst teruggekeerd als Financieel manager.”

 

Zelf hard meewerken

In mijn huidige functie houd ik me met veel verschillende zaken bezig. Gezien de omvang van het bedrijf is het voor mij niet alleen een kwestie van organiseren en delegeren, maar ook van zelf hard meewerken. Daarbij maak ik graag gebruik van ADP Perman, de meest uitgebreide webapplicatie met HR-module. Een perfecte oplossing voor onze situatie dankzij de koppeling tussen de salarisadministratie en het personeelsinformatiesysteem. Ook de combinatie met een digitaal archief bevalt ons uitstekend. Even inloggen op ADP Online en je hebt eenvoudig toegang tot alle salarisoutput. Efficiënter kan gewoon niet.”

 

Employee Self Service

Op dit moment is Anamet aan het nadenken over de introductie van Employee Self Service (ESS). Bert: “Het is natuurlijk zeer efficiënt als onze medewerkers zelf hun dagen gaan regelen. Maar de gemiddelde leeftijd binnen Anamet is vrij hoog. Daarom hebben we nog niet veel haast gemaakt met ESS omdat we verwachten dat het wel voeten in aarde zal hebben bij de medewerkers.”

 

Perfecte Service

“Of we tevreden zijn over de expertise en service van ADP? Natuurlijk, niet voor niks zijn we al meer dan dertig jaar klant! ADP staat altijd voor ons klaar als we ze nodig hebben. Dat kan voor een inhoudelijke vraag zijn, maar net zo goed voor pragmatische ondersteuning. Zo was ik eens thuis aan het werk en liep ik tegen een probleem aan met Voorcheck.

Ik raakte nogal geïrriteerd en heb uiteindelijk maar de telefoon gepakt. De ADP-medewerker wist me meteen gerust te stellen en legde me snel en precies uit wat ik niet goed deed. Bleek iets van niks te zijn en binnen vijf minuten was het allemaal weer geregeld. Perfecte service kortom!”

 

Over Anamet Europe

Al 65 jaar is het de filosofie van Anamet Europe om innovatieve producten te ontwikkelen en een uitstekende service te verlenen. Het programma omvat beschermslangen voor elektrische bedradingen, gegolfde metalen slangen voor vloeistoffen en gassen, koppelingen en aanverwante producten. De producten zijn leverbaar in een groot assortiment in verschillende materialen en uitvoeringen en zijn ontwikkeld voor specifieke toepassingen enomstandigheden, zowel industrieel als elektrisch.

Door nauw samen te werken met haar klanten creëert Anamet Europe een win-win situatie. Anamet Europe begrijpt als geen ander de aard en werkwijze van haar klanten en kan zo de optimale oplossing bieden voor iedere klant-specifieke toepassing. Partnerschap, kwaliteit en service zijn de pijlers waarop de filosofie en het succes van Anamet Europeis gebouwd. Zie ook www.anamet.nl