ADP vereenvoudigt internationale payroll met ADP Celergo

Rotterdam, 28 november 2019 – Met de uitrol van ADP Celergo is er voor organisaties voortaan één oplossing beschikbaar voor het managen van hun internationale payroll. Payrolldata uit verschillende landen worden hiermee in één systeem weergegeven en beheerd. ADP Celergo is nu beschikbaar voor bedrijven buiten Noord-Amerika.

Het model van ADP Celergo stelt organisaties in staat om de complexiteit hiervan te versimpelen en daarnaast ook de risico’s rondom payroll beter te beheersen. HR-managers kunnen dankzij ADP Celergo een compleet overzicht van alle payroll en HR-data verkrijgen, waardoor ze beter in staat zijn om strategische inzichten door te vertalen naar advisering over het payroll-vakgebied.

Don McGuire, president of Employer Services International van ADP: “ADP Celergo is een unieke oplossing die toegang tot innovatieve technologie combineert met de beste lokale expertise. Klanten worden hiermee voorzien van één systeem dat hen helpt aan bruikbare en betrouwbare data waardoor het beheer van hun wereldwijde payroll wordt vereenvoudigd. Daarnaast biedt de oplossing de hoogste veiligheids- en serviceniveaus.”

ADP Celergo samengevat:

Wereldwijde payroll management diensten

ADP Celergo biedt een oplossing voor het vereenvoudigen van payroll in 140 landen. Organisaties kunnen met dit systeem lokale en wereldwijde wet- en regelgeving eenvoudig inzichtelijk houden. Een supportteam dat kennis en expertise heeft van de lokale markt is beschikbaar voor hulp en advies. ADP Celergo biedt realtime toegang tot documenten en aangepaste beoordelingen, zodat de nauwkeurigheid van het volledige payrollsysteem continu actueel blijft.

Wereldwijde ondersteuning van payroll

ADP Celergo centraliseert payroll wereldwijd met behulp van een bewezen servicemodel. Dit bevat één centraal contactpunt en wordt ondersteund door een ervaren team van experts. Deze oplossing zorgt voor continuïteit en compliance binnen de organisatie, doordat de payroll voortdurend in beheer is.

Wereldwijd payroll platform

ADP Celergo zorgt voor één systeem met een standaard workflow, een naadloze integratie, online rapportages en dataveiligheid zodat de complexiteit van wereldwijde payroll wordt vereenvoudigd. De technologie achter dit systeem voldoet aan de hoogste Europese kwaliteitsniveaus, aan bindende bedrijfsregels, financiële standaarden en biedt wereldwijd bescherming voor organisaties en hun medewerkers.

Lees meer over ADP Celergo.

Over ADP (NASDAQ: ADP)

Krachtige technologie met een menselijke kant. Ongeacht grootte of branche vertrouwen bedrijven over de hele wereld op ADP’s cloud software en expertise om het potentieel van hun mensen te benutten. HR. Talent.  Excasso. Payroll. Compliance. Samen halen we het beste uit uw menselijk kapitaal. Voor meer informatie, ga naar ADP.nl

ADP, het ADP-logo en Always Designing for People zijn geregistreerde handelsmerken van ADP, LLC. Alle overige handels- en servicemerken zijn het eigendom van hun respectievelijke eigenaren. © 2019 ADP, LLC.

Voor meer informatie:

Sterk Werk Communicatie & Contentmarketing

Evi van den Oever, director

Tel: 06 30 14 14 35

E-mail: evi.van.den.oever@sterkwerk.nl

Voor meer informatie:

Sterk Werk Communicatie & Contentmarketing
Evi van den Oever, managing director
Tel: 06 30 14 14 35
E-mail: evi.van.den.oever@sterkwerk.nl