NelsonHall benoemt ADP tot koploper in NEAT 2019 voor zowel middelgrote/grote als kleine marktsegmenten

ADP voor het tweede achtereenvolgende jaar erkend om haar innovatieve oplossingen en haar vermogen om de toekomst van werk te ondersteunen

ROSELAND, NJ, 24 september 2019 / PRNewswire / - ADP kondigde deze week aan dat NelsonHall het bedrijf erkent als koploper in het rapport Next Generation HCM Technology Evaluation & Assessment Tool (NEAT) 2019. NellsonHall is bedrijf dat wereldwijd de outsourcing van bedrijfsprocessen en IT-services analyseert.

NEAT van NelsonHall is een evaluatietool die kopers kunnen gebruiken om in het beginstadium van het selectieproces leveranciers te beoordelen. NelsonHall baseert de score op analistenbeoordelingen en feedback van klanten van leveranciers. Een koploper is een leverancier die het vermogen heeft om onmiddellijk voordeel te bieden aan een klant én die kan voldoen aan de toekomstige vereisten van de klant.

"ADP heeft consequent blijk gegeven van een sterke betrokkenheid bij innovatie, ondersteund met leiderschapsvisie en een gedefinieerde roadmap met continue investeringen in HCM-oplossingen", aldus Pete Tiliakos, hoofdanalist bij NelsonHall. "ADP is gericht op het op de markt brengen van next generatie digitale en HCM-mogelijkheden door Artificial Intelligence (AI) en Machine Learning (ML) in haar oplossingen te integreren. Om deze redenen en vanwege de voorspellende analyses en geavanceerde benchmarking van ADP, hebben we ADP voor het tweede jaar op rij tot koploper benoemd."

"We zijn er trots op om opnieuw door NelsonHall te worden erkend als koploper in de HCM-technologie", zegt Don Weinstein, vice-president wereldwijde producten en technologie bij ADP. "ADP ontwerpt al jarenlang voor mensen en we introduceren innovatieve oplossingen die de wereld van werken transformeren. Door constante verbeteringen hebben we een uitgebreid portfolio van cloud-based oplossingen opgebouwd die bovendien in te zetten zijn in alle marktsegmenten: van kleine bedrijven tot wereldwijde ondernemingen."

ADP werd erkend voor haar portfolio van uitgebreide HR BPaaS-diensten, waaronder HCM-technologie, HR-outsourcing en advies over HR-transformatie, inclusief procesoptimalisatie en verandermanagementdiensten. NelsonHall erkende ook de uitgebreide internationale salarisadministratie-optie die ondersteuning biedt voor 140 landen en de open HCM-aanpak via de ADP Marketplace, welke klanten een breed scala aan serviceproviders en applicaties biedt.

Naast de leidende positie van ADP in de NelsonHall Next Generation HCM Technology NEAT, heeft NelsonHall ADP ook erkend als leider in zijn nieuwste Next Generation Payroll- en RPO NEAT-rapporten.

Om het NelsonHall Next Generation HCM Technology NEAT rapport in te zien waarin de technologie en de prestaties van ADP worden uitgelicht, klik hier (klein marktsegment) of hier (middelgroot tot groot marktsegment).

Over NelsonHall

NelsonHall is het toonaangevende wereldwijde analistenbedrijf dat organisaties helpt de 'kunst van het mogelijke' in IT- en zakelijke services te begrijpen met analisten in de VS, het Verenigd Koninkrijk en Continentaal Europa. NelsonHall biedt inkooporganisaties gedetailleerde, kritische informatie over markten en leveranciers (inclusief NEAT-beoordelingen) die hen helpt bij het nemen van snelle inkoopbeslissingen. Het onderzoek van NelsonHall is gebaseerd op grondig, volledig origineel onderzoek en wordt alom gerespecteerd vanwege de kwaliteit en diepgang van de analyse en de inzichten die deze biedt.

Over ADP
Krachtige technologie met een menselijke kant. Ongeacht grootte of branche vertrouwen bedrijven over de hele wereld op ADP’s cloud software en expertise om het potentieel van hun mensen te benutten. HR. Talent.  Excasso. Payroll. Compliance. Samen halen we het beste uit uw menselijk kapitaal. Voor meer informatie, ga naar ADP.nl.

ADP, het ADP-logo en Always Designing for People zijn geregistreerde handelsmerken van ADP, LLC. Alle overige handels- en servicemerken zijn het eigendom van hun respectievelijke eigenaren. © 2019 ADP, LLC.

Voor meer informatie:

Sterk Werk Communicatie & Contentmarketing
Evi van den Oever, senior consultant
Tel: 06 30 14 14 35 | (010) 456 78 49 06
E-mail: evi.van.den.oever@sterkwerk.nl