ROTTERDAM – 9 oktober 2017. Efficiënte data-uitlevering tussen ADP en derde partijen wordt voor alle partijen steeds belangrijker. Inmiddels is een geslaagde samenwerking gerealiseerd tussen ADP, Delta Lloyd Leven en Keylane. Hierbij wordt alle relevante data van gezamenlijke ADP-Delta Lloyd Leven-klanten vanuit het ADP- payrollsysteem via STP (Straight Through Processing) naar Benefits-Plaza, het werkgeversportaal, gezonden.

Benefits-Plaza zorgt vervolgens dat de ontvangen data ingelezen kan worden in de Delta Lloyd systemen. Uiteraard zijn deze dataleveringen compliant aan de GDPR-wetgeving. De eerste pilotleveringen aan Keylane zijn inmiddels succesvol afgerond.

Door de samenwerking met Keylane realiseert ADP een succesvolle verbreding van de dienstverlening. Keylane ziet de nieuwe koppeling - gezien het aanzienlijke marktaandeel van ADP - uiteraard als een belangrijke aanwinst voor de bestaande suite.

Over Keylane

ADP-partner Keylane levert software die verzekeraars en pensioeninstellingen optimale ondersteuning biedt in hun dagelijkse dienstverlening en ze in staat stelt zich snel aan te passen aan veranderingen in de markt. Keylane heeft haar hoofdkantoor in Utrecht en is actief in onder meer de Benelux, Duitsland, Scandinavië en de UK. www.keylane.com.

Krachtige technologie met een menselijke kant. Ongeacht grootte of branche vertrouwen bedrijven over de hele wereld op ADP’s cloud software en expertise om het potentieel van hun mensen te benutten. HR. Talent. Excasso. Payroll. Compliance. Samen halen we het beste uit uw menselijk kapitaal.

Het ADP-logo en ADP zijn geregistreerde handelsmerken van ADP, LLC. Alle overige handels- en servicemerken zijn het eigendom van hun respectievelijke eigenaren. ©2017 ADP, LLC.