ADP Nederland en Kronos bekrachtigen samenwerking

ADP RealTime [Powered by Kronos®] koppelt workforcemanagement aan HR

ROTTERDAM – 3 mei 2017. HR-dienstverlener ADP Nederland heeft een meerjarige samenwerkingsovereenkomst gesloten met Kronos, marktleider op het gebied van workforcemanagement-oplossingen. Het resultaat is ADP RealTime [Powered by Kronos®] , waardoor klanten van ADP kunnen beschikken over gebruiksvriendelijke mogelijkheden voor tijds-, aanwezigheid- en roosterplanning.

Gegevens over (de inzet van) hun medewerkers zijn dan gemakkelijk toegankelijk via de cloud en vormen een betrouwbare basis voor beleidsbeslissingen. In de relatie tot klanten treedt ADP op als primaire contractpartij.

Verbreding van de productportfolio

“Bedrijven willen oplossingen die hun organisatie helpen om de vaak complexe payroll- en HR-zaken zo goed mogelijk én volgens de geldende wet- en regelgeving te managen, “ stelt Martijn Brand, algemeen directeur van ADP Nederland. “Door onze samenwerking met Kronos kunnen we onze klanten nu ook uitgebreide mogelijkheden op het gebied van workforcemanagement leveren. Denk aan tijds- en aanwezigheidsregistratie en roosterplanning. “

Met andere woorden: de samenwerking tussen Kronos en ADP betekent een verbreding van de ADP-productportfolio. Dit helpt organisaties niet alleen om foutkansen te reduceren doordat arbeidsintensieve processen geautomatiseerd kunnen worden, maar ook om hun medewerkers optimaal in te zetten. Daardoor worden de arbeidskosten verlaagd en gaat de productiviteit omhoog. ADP RealTime [Powered by Kronos®] kan dus een aanzienlijke bijdrage leveren aan de efficiency van de organisatie.

Betrokkenheid vergroten

Stephan van Herck, Vice President en General Manager EMEA: “Kronos is marktleider in workforcemanagement en heeft als missie om organisaties met innovatieve oplossingen vooruit te helpen. De samenwerking met ADP draagt hieraan zeker bij! Onze gezamenlijke kennis en ervaring voorziet onze klanten van de best mogelijke oplossingen om de inzetbaarheid, productiviteit en betrokkenheid van hun medewerkers te vergroten.”

Over Kronos

Kronos is wereldmarktleider in cloudgebaseerde oplossingen voor workforcemanagement. Tienduizenden bedrijven verspreid over 100 landen - waarvan meer dan de helft deel uit maakt van de Fortune 1000® - gebruiken de software van Kronos om de arbeidskosten te beheren, de compliancy te waarborgen en de productiviteit te verhogen. www.kronosglobal.nl.

Krachtige technologie met een menselijke kant. Ongeacht grootte of branche vertrouwen bedrijven over de hele wereld op ADP’s cloud software en expertise om het potentieel van hun mensen te benutten. HR. Talent. Excasso. Payroll. Compliance. Samen halen we het beste uit uw menselijk kapitaal.

Het ADP-logo en ADP zijn geregistreerde handelsmerken van ADP, LLC. Alle overige handels- en servicemerken zijn het eigendom van hun respectievelijke eigenaren. ©2017 ADP, LLC.