Medewerkers ‘in control’ door nieuwe functionaliteiten ADP Human Capital Management-oplossingen

Met nieuwe mogelijkheden in ADP GlobalView© HCM en ADP iHCM kunnen werknemers in internationale bedrijven zelf hun talentmanagement, arbeidsvoorwaarden, tijdsregistratie, talentmanagement en andere HR- en salariszaken beheren.

Rotterdam - 25 october 2016 - Voor een multinational kan het beheer van HR-administratie en payroll-systemen wereldwijd een forse belasting zijn. Zou het niet ideaal zijn om te kunnen werken met een compleet HR-systeem dat zonder belemmeringen internationaal aangestuurd kan worden?

Dat is dus precies wat ADP GlobalView© HCM en ADP iHCM© doen. Onze innovatieve oplossingen integreren salarisverwerking, HR, talentmanagement, tijdsregistratie en arbeidsvoorwaarden. Dit geeft medewerkers meer mogelijkheden om zelf de touwtjes in handen te houden en bevordert de medewerkersbetrokkenheid.

Het nieuwe MyView portal van ADP GlobalView biedt medewerkers door toegesneden, persoonlijke self service-mogelijkheden meer controle en daardoor een positieve ervaring. Het MyView portal is primair ontworpen voor gebruik via mobiele apparaten. Via het dashboard voor de medewerker kunnen beheerders nieuws, links, waarschuwingen en meldingen configureren voor verschillende typen gebruikers binnen een organisatie.

De MyPay functie van het portal toont werknemers een aansprekende, interactieve salarisstrook en daarmee inzicht in de complexe en soms variabele componenten. Belangrijke mogelijkheden zijn onder meer de context-help, de mogelijkheid om salarisstroken van verschillende periodes te vergelijken en de mogelijkheid om de berekening van hun overuren te controleren.

De innovatieve mogelijkheden in ADP iHCM richten zich op het verbeteren van de medewerkers-ervaring vanaf de eerste werkdag tot de eerste evaluatie van hun functioneren en de periode daarna. Deze oplossing - beschikbaar in het Verenigd Koninkrijk, Duitsland, Nederland en binnenkort in Italië- biedt nu ook onboarding- opties die werkgevers het volledige recruitmentproces van begin tot eind laten volgen. Tenslotte geeft ADP iHCM medewerkers en managers snel inzicht en toegang tot de activiteiten op het gebied van professionele ontwikkeling.

"We hebben de gebruiksmogelijkheden van onze wereldwijde HCM oplossingen, ADP GlobalView HCM en ADP iHCM, uitgebreid om eindgebruikers meer flexibiliteit en controle te geven die hun veranderende wensen op het gebied van HR – en salarisverwerking ondersteunen", zegt Don McGuire, president van ADP EMEA. "Door te focussen op de werknemerservaring, helpen wij onze klanten de medewerkersbetrokkenheid en gebruik van selfservice te verhogen. Wij innoveren en ontwikkelen continu om internationaal opererende klanten uitgebreide mogelijkheden en veel lokale expertise te bieden. "

ADP is aanwezig op het HR Tech World Congress in Parijs op 25-26 oktober 2016. Voor meer informatie over onze innovatieve technologie en excellent service aanbod, product demo's of om met een deskundige te praten, kom naar stand 308.

Voor meer informatie over ADP GlobalView HCM en iHCM, kunt u terecht op http://es.adpinfo.com/HRTech_World_Congress_2016_ADP_eCollateral_Available?elqCampaignId=11625.

Over ADP

Krachtige technologie met een menselijke kant. Ongeacht grootte of branche vertrouwen bedrijven over de hele wereld op ADP’s cloud software en expertise om het potentieel van hun mensen te benutten. HR. Talent. Excasso. Payroll. Compliance. Samen halen we het beste uit uw menselijk kapitaal. Voor meer informatie, ga naar adp.nl.

Het ADP-logo en ADP zijn geregistreerde handelsmerken van ADP, LLC. Alle overige handels- en servicemerken zijn het eigendom van hun respectievelijke eigenaren. © 2016 ADP, LLC.