ADP-klanten in Europa, het Midden-Oosten en Afrika gaan profiteren van het leiderschap en de wereldwijde ervaring van Don McGuire

Rotterdam, Nederland - 5 juli 2016 - ADP® blijft zijn positie als toonaangevende human resource (HR-) en payrollleverancier in Europa, het Midden-Oosten en Afrika versterken en verfijnt de strategie om te kunnen blijven voldoen aan de behoeften van de meer dan negen miljoen medewerkers van klanten in deze regio’s. Recent is Don McGuire, voorheen verantwoordelijk voor Azië-Pacific, benoemd tot president van ADP EMEA. Hij zal hier de continue groei van de markt in deze regio leiden.

McGuire heeft sinds 1998 in diverse rollen bij verschillende ADP-business units wereldwijd zijn managementcapaciteiten getoond en aangescherpt. In zijn meest recente rol als president van ADP Azië-Pacific groeide de omzet onder zijn leiding met meer dan 50%, heeft ADP de activiteiten in de regio uitgebreid en zorgde Don ervoor dat het bedrijf een toonaangevende leverancier van human capital management (HCM-)oplossingen is geworden.

Met ingang van 1 juli jl. is McGuire begonnen met zijn werk: het ontvouwen van nieuwe groeistrategieën en het versterken van de aanwezigheid van ADP in de EMEA-regio, door middel van het leveren van technologie en expertise aan ADP-klanten.

Zijn werk bouwt voort op een stevige basis. Met een regionale aanwezigheid op meer dan 40 locaties, groeit ADP al 5 jaar met dubbele cijfers als het gaat om oplossingen voor HR- en tijds- en aanwezigheidsregistratie, ruim boven de regionale groeischattingen. Nelson Hall noemt ADP dan ook als toonaangevende leverancier van wereldwijde payrolloplossingen.

Nelson Hall benoemt ADP in haar jaarlijkse Vendor Evaluation and Assessment (NEAT) als leidend in alle segmenten: algemeen payroll leverancier, multi-country payroll, HR Integratie Cloud en analyse en rapportage.

"De manier waarop we werken verandert wereldwijd", zegt Mark Benjamin, president van Global Enterprise Solutions bij ADP. "Als toonaangevende leverancier van oplossingen op het gebied van human resources en salarisadministratie, kijken we uit naar de successen van Don en zijn team en ik heb er alle vertrouwen in dat onze positie als wereldleider in HCM nog verder zal groeien."

"Ik kijk uit naar deze nieuwe rol en de mogelijkheden die dit biedt om beter te voldoen aan de behoeften van wereldwijd actieve ondernemingen", aldus McGuire. "Onze klanten worden geconfronteerd met een complexe omgeving, met daarbij strengere compliancy-vereisten, werknemers die de flexibiliteit verwachten om vanuit elke locatie ter wereld te kunnen werken en een steeds belangrijker wordende high-tech werkplek die werknemers gemakkelijke toegang tot data moet geven. ADP zet zich in voor innovatie en verbetering van de werkplek om aan de behoeften van werknemers tegemoet te komen en zo onze klanten te helpen succesvol te ondernemen. "

In zijn nieuwe rol is McGuire werkzaam vanuit Chertsey, Verenigd Koninkrijk.

Krachtige technologie met een menselijke kant. Ongeacht grootte of branche vertrouwen bedrijven over de hele wereld op ADP’s cloud software en expertise om het potentieel van hun mensen te benutten. HR. Talent. Excasso. Payroll. Compliance. Samen halen we het beste uit uw menselijk kapitaal.

Het ADP-logo en ADP zijn geregistreerde handelsmerken van ADP, LLC. Alle overige handels- en servicemerken zijn het eigendom van hun respectievelijke eigenaren. © 2016 ADP, LLC.