Ieder jaar 1000 mensen een hulphond

Rotterdam, 8 februari 2016 - Met de steun van ADP Nederland wil Hulphond Nederland per eind 2017 jaarlijks duizend mensen kunnen helpen met de inzet van een hulphond. De partijen ondertekenden hiervoor op dinsdag 2 februari jl. een samenwerkingsovereenkomst. Onderdeel van de samenwerking is de HR- en salarisadministratie die ADP de komende jaren voor Hulphond Nederland zal verzorgen. Hiermee levert ADP een belangrijke bijdrage aan het verlichten van de administratieve last bij de stichting. Hulphond Nederland  kan daardoor nog meer aandacht schenken aan haar kerntaak: de opleiding en inzet van hulphonden voor mensen met een fysieke of geestelijke zorgvraag.

Iedereen telt mee

ADP biedt organisaties een uitgebreid pakket met human resource diensten en producten, waaronder advies, detachering, trainingen en outsourcing. Frank Hermans, sales manager public bij ADP: "Twee belangrijke kernwaarden van ADP zijn 'Iedereen telt mee' en 'Sociale verantwoordelijkheid'. Onze organisatie gelooft dat elke persoon telt en geeft graag terug aan de gemeenschap. Vanuit deze overtuiging hebben wij er bewust voor gekozen om Hulphond Nederland te steunen.”

Eric Bouwer (links), algemeen directeur van Hulphond Nederland, en Frank Hermans (rechts), sales manager public van ADP, bij de ondertekening van de samenwerkingsovereenkomst.

Krachtige technologie met een menselijke kant. Ongeacht grootte of branche vertrouwen bedrijven over de hele wereld op ADP's cloud software en expertise om het potentieel van hun mensen te benutten. HR. Talent. Excasso. Payroll. Compliance. Samen halen we het beste uit uw menselijk kapitaal.

Het ADP-logo en ADP zijn geregistreerde handelsmerken van ADP, LLC. Alle overige handels- en servicemerken zijn het eigendom van hun respectievelijke eigenaren. © 2016 ADP, LLC.