ADP voegt Key Global Benefits en Global Workforce Management-oplossing toe aan HCM–platform voor multinationals

• Nieuwe functionaliteiten toegevoegd aan het ADP GlobalView® HCM platform, dat internationale ondernemingen in staat stelt om secundaire arbeidsvoorwaarden, HR, talent, tijd en salarisverwerking beter te beheren.
  • Nieuwe oplossing voor secundaire arbeidsvoorwaarden beschikbaar in meer dan 100 landen en 18 talen.
  • Uitgebreide tijdsregistratie- en managementoplossing nu beschikbaar in 63 landen.

ROSELAND, N.J. – 27 oktober 2015ADP® maakte vandaag bekend dat aan haar reeds uitgebreide mondiale oplossing voor beheer van HR- en salarisverwerkingssystemen ter ondersteuning van werknemers over de hele wereld door grote, internationale ondernemingen, nieuwe mogelijkheden worden toegevoegd voor het beheer van secundaire arbeidsvoorwaarden en tijdsregistratiemanagement.

De nieuwe functionaliteiten die zijn toegevoegd aan ADP GlobalView® HCM bieden klanten de mogelijkheid om te profiteren van ADP-expertise en -technologie die ontwikkeld zijn om specifieke uitdagingen van mondiale organisaties op het gebied van human capital management (HCM) op te lossen. Het bedrijf heeft de diepte en breedte van de functionaliteit van ADP GlobalView® HCM vergroot om mondiaal best-in-class componenten voor secundaire arbeidsvoorwaarden, HR, talent, tijdsregistratie en salarisverwerking te leveren aan internationale ondernemingen. Het helpt grote organisaties om zich beter aan te passen aan mondiale normen en veranderende lokale behoeften, de algemene organisatorische slagvaardigheid te verhogen, en hun wereldwijde personeelsbestand op een hoger niveau te brengen.

"We hebben de grenzen van onze mondiale HCM-oplossingen en -expertise verlegd om klanten een flexibele infrastructuur te bieden die ontworpen is om medewerkersbestanden met meer betrokken en efficiëntere werknemers te creëren," aldus Mark Benjamin, president van Global Enterprise Solutions van ADP. "ADP heeft, voortbouwend op onze leidende positie op het gebied van salarisverwerking, haar end-to-end, mondiale HCM aanbod verder verbeterd, zoals blijkt uit de nieuwe mogelijkheden op het gebied van secundaire arbeidsvoorwaarden en tijd en arbeid die vandaag zijn geïntroduceerd. Deze uitgebreide oplossing is gebaseerd op onze geavanceerde technologie en diepgaande expertise om ondernemingen te helpen om over een zeer effectief medewerkersbestand te beschikken dat wereldwijd zakelijk succes bevordert."

"ADP blijft zich concentreren op klantgerichte innovatie en, meest recent, op de synergie tussen salarisverwerking, HR, secundaire arbeidsvoorwaarden, en tijdsregistratie- en arbeidsmanagement," zei Gary Bragar, HR outsourcing research director bij NelsonHall. "De uitbreiding van de globale oplossingen van ADP illustreert haar vermogen om te voldoen aan de behoeften van multinationale ondernemingen die klantgerichtheid, wereldwijd bereik, uitgebreide vaardigheden en lokale expertise vereisen."

In het uitgebreide ADP GlobalView® HCM platform is een enterprise-class oplossing opgenomen die een flexibel gebruik van ADP's mondiale beheer van secundaire arbeidsvoorwaarden mogelijk maakt. De ADP Global Benefits oplossing helpt multinationale ondernemingen om de mondiale behandeling van secundaire arbeidsvoorwaarden te verbeteren, terwijl kosten, risico's en administratieve uitdagingen beter worden beheerd, waardoor een gecentraliseerd, maar wel lokaal relevant platform wordt geleverd. De oplossing omvat:

• Mondiale HR en salarisverwerkingscomponenten om de werknemerservaring te verbeteren en een veilige toegang tot persoonlijke gegevens te vereenvoudigen.
  • Flexibele opties voor het configureren van pakketten secundaire arbeidsvoorwaarden die in meer dan 100 landen en 18 talen beschikbaar zijn.
  • Gecentraliseerde en geautomatiseerde administratie die lokaal bestuur ondersteunt en gegevensverkeer beveiligt, waardoor de risico's voor de klant worden verkleind.

"Aangezien ons bedrijf wereldwijd blijft groeien en we nieuwe markten betreden, waren we op zoek naar een businesspartner die ons kon helpen met accurate HR- en salarisverwerking," zegt Walter Seib, CEO van HMSHost International. "Onze verwachting is dat de transformatie van HR en het partnerschap met ADP ons bedrijf zal helpen flexibel en concurrerender te zijn, en dat het de kosten zal verlagen, en de operationele efficiëntie zal verbeteren."

Het verbeterde ADP GlobalView® HCM platform zal ook een breder bereik en uitgebreidere mogelijkheden ondersteunen van haar mondiale oplossing voor tijd en arbeid, Enterprise eTime®, die een door ADP gehoste of on-premise functionaliteit biedt, die bedrijven in staat stelt om de snelheid en nauwkeurigheid van de salarisadministratie te verhogen, compliance van lonen en uren te verbeteren, en hun arbeidsinvesteringen te optimaliseren met behulp van één uitgebreide oplossing voor tijds- en aanwezigheidsregistratie, planning, verzuimmanagement en het volgen van activiteiten. Deze mondiale oplossing voor tijd en arbeid zal:

• Een veilige, gehoste tijds- en arbeidstechnologie in een datacenter in Frankrijk vestigen om aan de behoeften van internationale klanten te voldoen.
  • In de regio ondersteuning bieden voor de implementatie, 24x7 helpdesk-respons en training.
  • Ondersteuning bieden aan de klant voor nationale wet- en regelgeving en voorschriften wat betreft compliance.
  • De levering van de oplossing stevig integreren in en coördineren met de mondiale salarisverwerkingsoplossing.

"ADP is een leverancier van wereldklasse die mondiale oplossingen biedt, en zijn oplossingen en experts voor tijdsregistratie- en arbeidsmanagement vormen daar geen uitzondering op," zei Sam Harper, directeur van IT bij Hewlett-Packard. "De uitbreiding van zijn mondiale organisatie is spannend, want het betekent dat nog meer multinationale ondernemingen op dezelfde wijze hiervan kunnen profiteren als Hewlett-Packard. Het wereldwijde implementatieteam van ADP en de ADP Enterprise eTime-oplossing hebben HP in staat gesteld om het aantal systemen en leveranciers waarmee we werkten aanzienlijk te verlagen, terwijl we konden profiteren van de toegenomen standaardisatie van praktijken, processen en procedures op het gebied van tijd en arbeid over de hele wereld. Sinds de implementatie van ADP Enterprise eTime heeft HP een grotere nauwkeurigheid, kostenbesparingen en efficiëntie van de arbeid bereikt door middel van een enkel wereldwijd systeem dat is geïntegreerd met de salarisverwerking."

Voor meer informatie kijkt u op http://www.adp.com/solutions/employer-services/globalview

Krachtige technologie met een menselijke kant. Ongeacht grootte of branche vertrouwen bedrijven over de hele wereld op ADP's cloud software en expertise om het potentieel van hun mensen te benutten. HR. Talent. Excasso. Payroll. Compliance. Samen halen we het beste uit uw menselijk kapitaal.

Het ADP-logo en ADP zijn geregistreerde handelsmerken van ADP, LLC. Alle overige handels- en servicemerken zijn het eigendom van hun respectievelijke eigenaren. © 2015 ADP, LLC.