HR Manager Christa de Bruijn wint HR Challenge 2015

Winnaars HR Challenge 2015 - foto Robert Doeleman
Winnaars HR Challenge 2015 - (foto Robert Doeleman)

De HR Challenge is een online quiz die een jaar lang in meerdere speelrondes gespeeld wordt. In iedere ronde staat een HR-thema centraal en kunnen de deelnemers hun parate kennis testen en met elkaar vergelijken. In totaal namen bijna 1000 HR-professionals deel.

Winnende deelnemers

De winnares won een reischeque ter waarde van 1.000 euro en een plaats in de leergang Bedrijfskunde voor HR, een achtdaags leerprogramma van HR Academy in samenwerking met de Rotterdam School of Management. Mark Regnery, Recruitment Consultant bij Tjellens, werd tweede en Steven Heemskerk, werkzaam als salarisadministrateur bij Accountantspraktijk Houwaart B.V., veroverde de derde plaats. Zij gingen naar huis met een waardebon van respectievelijk 350 euro en 100 euro.

Winnares Christa de Bruijn, is blij verrast met de overwinning. "Ik had nooit gedacht dat ik de HR Challenge zou winnen,” aldus de Bruijn. "Er zaten lastige vragen tussen en het HR-vak is zo breed en allesomvattend dat je nooit alles kunt weten.” Haar tip voor de deelnemers van volgend jaar? "Luister bij twijfel naar je eerste ingeving, dat is vaak de juiste.”

Netwerk- en kennisevent voor HR-professionals

De finale van de HR Challenge in HAL4 bood de aanwezigen naast de spannende strijd om de hoofdprijs ook een sterk inhoudelijk programma en de kans om te netwerken met vakgenoten. De presentatie was in handen van Meindert Schut, voormalig adjunct hoofdredacteur bij BNR Nieuwsradio. Voormalig topschaatser Erben Wennemars en Bas Kodden, expert op het gebied van leiderschap, inspireerden de aanwezigen met hun stappenplan naar succes 'als energieke leidingnemende doener'.

Wereldwijd maken werkgevers gebruik van de cloudgebaseerde oplossingen van ADP® (NASDAQ: ADP) voor het beheren van hun belangrijkste kapitaal – hun medewerkers. ADP biedt opdrachtgevers ongeëvenaarde diepgang en expertise in de geleverde diensten, van HR en salarisverwerking tot talentmanagement en excasso administratie, ten behoeve van een beter personeelsbestand. ADP, een pionier in Human Capital Management (HCM) en het uitbesteden van bedrijfsprocessen, heeft meer dan 610.000 opdrachtgevers in honderd landen. Voor meer informatie over ADP ga naar www.adp.nl.

Het ADP-logo en ADP zijn geregistreerde handelsmerken van ADP, LLC. Alle overige handels- en servicemerken zijn het eigendom van hun respectievelijke eigenaren. © 2015 ADP, LLC.