ADP voor vierde jaar achtereen ‘koploper’ in Gartner’s ‘Magic Quadrant’ voor outsourcing salarisadministratie

ADP®, heeft vandaag aangekondigd dat het voor de vierde opeenvolgende jaar is uitgeroepen tot koploper in Gartner's 'Magic Quadrant voor Payroll Business Process (BPO) services'.*

Business Process Outsourcing

Gartner, het leidende bedrijf op het gebied van onderzoek en advies van informatietechnologie, biedt objectieve analyses van diverse IT-gebieden, waaronder Business Process Outsourcing. Het 'Magic Quadrant'-onderzoek uit 2015 analyseert twaalf  leveranciers van BPO-diensten voor salarisadministratie.o

Volgens Gartner "presteren 'koplopers' goed omdat ze een duidelijke visie hebben op de richting waarin de markt beweegt en wat klanten nodig hebben én actief competenties en mogelijkheden creëren om hun leidende positie te behouden.

De aanbieder van BPO-diensten voor salarisverwerking in dit kwadrant begrijpt uitstekend wat de markt wil en stemt daar hun marketing- en salesstrategie op af. 'Koplopers' blijven onderzoeken en innoveren op het snijvlak van technologie en salarisadministratie, zijn financieel sterk en hebben klanten die graag openlijk vertellen over hun goede relatie met de leverancier.”

Human Capital Management-oplossingen

"ADP staat al meer dan 65 jaar aan de top van de branche voor outsourcing van salarisverwerking”, zegt Carlos Rodriguez, President en CEO van ADP. "De uitdagingen van globalisering en compliance blijven groeien en daarom blijven wij investeren in oplossingen voor salarisverwerking voor medewerkers en managers. We zijn Gartner dankbaar voor hun erkenning van onze focus om voorop te blijven lopen en aan de behoeften van onze klanten te voldoen.”

Het rapport prijst ADP specifiek voor:

• flexibiliteit van het platform: het bedrijf "kan zeer complexe payroll-omgevingen beheren voor klanten die in 1 land actief zijn of juist in meerdere landen. Verder ADP heeft een oplossing voor elk organisatie profiel, waaronder grote multinationals, middelgrote bedrijven en kleine ondernemingen."
  • klanttevredenheid en retentie: "ADP heeft een klantretentie % van meer dan 91% en klanten blijven gemiddeld 12 jaar bij ADP.  ADP werd in dit rapport beoordeeld als een van de top drie aanbieders gebaseerd op de tevredenheidscores van respondenten werkzaam in salarisverwerking, technologie en functies op het gebied van  klant-leverancier relatie."
  • aanzienlijke investeringen in technologie en innovatie op gebied van salarisadministratie én onderzoek: ADP heeft "recent enkele opmerkelijke innovaties geïntroduceerd, waaronder de modeling tools voor de Affordable Care Act, de ADP® Marketplace en de ADP® Datacloud. "

In Amerika verzorgt ADP op dit moment de salarisverwerking en betaling van meer dan 24 miljoen (1 op de zes) werkenden en voor nog eens meer dan 12 miljoen werkenden daarbuiten. Het levert flexibele diensten op het gebied van salarisverwerking voor kleine, middelgrote en grote bedrijven en beheert de tijdrovende werkzaamheden van online salarisadministratie en aangiftes loonbelasting zodat klanten kunnen focussen op ondernemen.

ADP's Global Payroll oplossing is beschikbaar in 104 landen en is ontworpen om bedrijven te helpen bij het managen van  specifieke belastingwetgeving en het voldoen aan alle wet- en regelgeving, en om te zorgen voor een soepele en foutloze  salarisverwerking voor alle medewerkers. Met het oog op de groeiende wereldwijde vraag, blijft ADP haar wereldwijde aanwezigheid in Europa, het Midden-Oosten, Afrika en Azië gestaag uitbreiden. Het benadrukt ADP's focus om klanten overal ter wereld de voordelen van geïntegreerde salarisverwerking door een provider die ze vertrouwen, te bieden.

De zeer populaire ADP® Mobile Solutions app is meer dan 6,4 miljoen keer gedownload. Meer dan 5 miljoen werknemers bij 120.000 klanten maken gebruik van de ADP-app om o.a. hun salarisstrook te bekijken en verlof aan te vragen.

Download het onderzoek »

* Gartner "Magic Quadrant for Payroll BPO Services” door Morgan Yeates en Yvette Cameron, 23 July 2015.

Wereldwijd maken werkgevers gebruik van de cloudgebaseerde oplossingen van ADP® (NASDAQ: ADP) voor het beheren van hun belangrijkste kapitaal – hun medewerkers. ADP biedt opdrachtgevers ongeëvenaarde diepgang en expertise in de geleverde diensten, van HR en salarisverwerking tot talentmanagement en excasso administratie, ten behoeve van een beter personeelsbestand. ADP, een pionier in Human Capital Management (HCM) en het uitbesteden van bedrijfsprocessen, heeft meer dan 610.000 opdrachtgevers in honderd landen. Voor meer informatie over ADP ga naar www.adp.nl.

Het ADP-logo en ADP zijn geregistreerde handelsmerken van ADP, LLC. Alle overige handels- en servicemerken zijn het eigendom van hun respectievelijke eigenaren. © 2015 ADP, LLC.

Disclaimer:
Gartner doet geen specifieke aanbevelingen van leveranciers, producten of diensten die vermeld worden in hun onderzoeksrapporten. Evenmin adviseert het onderzoeksbureau uitsluitend leveranciers te selecteren die in het 'Magic Quadrant' staan. De rapporten van Gartner zijn een weergave van de bevindingen van Gartner's onderzoeksbureau, en moeten niet als vaststaande feiten aangenomen worden. Gartner wijst alle garanties, expliciet of impliciet, met betrekking tot dit onderzoek af. Dit geldt tevens voor garanties inzake verkoopbaarheid of geschiktheid voor een bepaald doel. Meer informatie vindt u op: www.gartner.com