ADP benoemd tot marktleider voor SaaS HR Managementsystemen door onafhankelijk onderzoeksbureau

Nieuw rapport onderscheidt ADP vanwege haar toewijding aan innovatie en het brede scala aan mogelijkheden op de markt voor SaaS HR Managementsystemen

ROSELAND, N.J. (VS) - 10 oktober 2014 - ADP®, een toonaangevende wereldwijde aanbieder van oplossingen voor Human Capital Management (HCM), heeft vandaag aangekondigd dat het door Forrester Research, Inc. is benoemd tot marktleider in het rapport ”The Forrester Wave™: SaaS HR Management Systems, Q4 2014”.

Het rapport is zowel bedoeld om de huidige mogelijkheden van een leverancier te evalueren, als zijn strategie en visie voor de toekomst. In het rapport worden leveranciers aan middelgrote tot grote bedrijven geëvalueerd. Het heeft tot doel om deze organisaties te ondersteunen bij hun selectie van de juiste Software-as-a-Service-leverancier (SaaS) die kan voldoen aan hun behoefte op het gebied van HR-management.

Breed scala oplossingen

De oplossing van ADP "bestaat uit een breed pakket van onderdelen die variëren van salarisverwerking en basis HR-management tot werving, excasso, aanwezigheid, declaraties, opleiding en talentmanagement”, aldus Paul Hamerman, vicepresident en hoofdanalist bij Forrester Research op het gebied van applicatieontwikkeling en -levering. In het rapport staat ook dat ADP zich focust op het leveren van een innovatieve, op de consument gerichte gebruikerservaring van haar producten en dat zij ook business intelligence- en big data-oplossingen biedt die continu worden verbeterd en uitgebreid. Het Forrester Wave™-rapport benadrukt de rol van SaaS HR Managementsystemen bij het stimuleren van succesvolle bedrijfsvoering en onderstreept het belang van het leveren van een prettige medewerkerervaring.

Erkenning en toewijding

Don Weinstein, senior vicepresident van Product Management bij ADP, reageerde namens de ADP-partners waarvan de oplossing in het rapport is geëvalueerd.

"We zijn zeer verheugd over de erkenning door Forrester Research als marktleider in dit nieuwe rapport”, aldus Weinstein. "Wij zijn van mening dat de erkenning van Forrester onze toewijding aan het leveren van de meest complete, op de cloud gebaseerde oplossingen voor Human Capital Management die op dit moment op de markt verkrijgbaar zijn, weerspiegelt. Daarnaast investeren wij in de nieuwste technologie en innovatie zijn we er trots op onze klanten een geïntegreerde oplossing te kunnen bieden waarmee zij zich kunnen richten op het behalen van bedrijfssucces.”

Volledig HCM-management

De oplossingen van ADP bevatten alle belangrijke pijlers van Human Capital Management, zoals HR, salarisverwerking, vergoedingen, tijd en aanwezigheid en een end-to-end-suite voor talentmanagement. Bovendien biedt ADP diverse toonaangevende, innovatieve oplossingen, waaronder de populairste mobiele applicatie in de branche over alle mobiele platformen heen.

Tot deze innovaties behoren ook geavanceerde analysemogelijkheden, een op de cloud gebaseerd documentbeheersysteem, oplossingen voor het voldoen aan wet- en regelgeving in de gezondheidszorg en een opnieuw ontworpen, op de consument gerichte gebruikerservaring.

Download het rapport "Forrester Wave: SaaS HR Management Systems, Q4 2014” »

Wereldwijd maken werkgevers gebruik van de cloudgebaseerde oplossingen van ADP® (NASDAQ: ADP) voor het beheren van hun belangrijkste kapitaal – hun medewerkers. ADP biedt opdrachtgevers ongeëvenaarde diepgang en expertise in de geleverde diensten, van HR en salarisverwerking tot talentmanagement en excasso administratie, ten behoeve van een beter personeelsbestand. ADP, een pionier in Human Capital Management (HCM) en het uitbesteden van bedrijfsprocessen, heeft meer dan 610.000 opdrachtgevers in honderd landen. Voor meer informatie over ADP ga naar www.adp.nl.

Het ADP-logo en ADP zijn geregistreerde handelsmerken van ADP, LLC. Alle overige handels- en servicemerken zijn het eigendom van hun respectievelijke eigenaren. © 2014 ADP, LLC.