ADP wederom 'koploper' in Gartner's 'Magic Quadrant'

ROSELAND, N.J., 7 augustus 2014 - ADP®, wereldwijd toonaangevende leverancier van Human Capital Management (HCM)-oplossingen, heeft vandaag aangekondigd dat het voor de derde opeenvolgende keer is uitgeroepen tot koploper in Gartner's 'Magic Quadrant voor Payroll Business Process (BPO) services'.*

Business Process Outsourcing

Gartner, het leidende bedrijf op het gebied van onderzoek en advies van informatietechnologie, biedt objectieve analyses van diverse IT-gebieden, waaronder Business Process Outsourcing. Het 'Magic Quadrant'-onderzoek uit 2014 analyseert dertien leveranciers van BPO-diensten voor salarisadministratie.

Volgens Gartner "presteren 'koplopers' goed omdat ze een duidelijke visie hebben op de richting waarin de markt beweegt en actief competenties en mogelijkheden creëren om hun positie te behouden. De aanbieder van BPO-diensten voor salarisverwerking in dit kwadrant begrijpt uitstekend wat de markt wil en stemt daar hun marketing- en salesstrategie op af. 'Koplopers' blijven onderzoeken en innoveren op het snijvlak van technologie en salarisadministratie, zijn financieel sterk en hebben klanten die graag openlijk vertellen over hun goede relatie met de leverancier.”

Human Capital Management-oplossingen

"ADP staat al meer dan 60 jaar aan de top van de branche voor outsourcing van salarisverwerking. Gedurende lange tijd hebben we kennis en ervaring opgebouwd en nu bieden we wereldwijd een volledig pakket van outsourcing van Human Capital Management-oplossingen”, zegt Carlos Rodriguez, President en CEO van ADP. "Onze volhardendheid en focus op het ontwikkelen van HCM-producten en - diensten heeft gezorgd voor onze continue groei en tegelijkertijd hebben onze innovatieve oplossingen de eindgebruikerservaring verbeterd en versimpeld.”

Gartner heeft, sinds de introductie van het onderzoek, ADP drie keer achtereenvolgens als 'koploper' aangemerkt in het 'Payroll BPO Magic Quadrant'.

In Amerika verzorgt ADP op dit moment de salarisverwerking en betaling van meer dan 24 miljoen (1 op de zes) werkenden en voor nog eens meer dan 10 miljoen werkenden daarbuiten. Het levert flexibele diensten op het gebied van salarisverwerking voor kleine, middelgrote en grote bedrijven en beheert de tijdrovende werkzaamheden van online salarisadministratie en aangiftes loonbelasting zodat klanten kunnen focussen op ondernemen. Ongeveer 2,7 miljoen medewerkers bij 70000 ADP-klanten gebruiken de populaire ADP Mobile-oplossing om o.a. hun salarisstrook te bekijken en verlof aan te vragen.

Voor meer informatie over ADP, ga naar www.adp.com of www.adp.nl.

* Gartner "Magic Quadrant for Payroll BPO Services” door Morgan Yeates, 23 July 2014.

Met meer dan $12 miljard aan inkomsten en 65 jaar ervaring bedient ADP ® (NASDAQ : ADP) ongeveer 637.000 klanten in meer dan 125 landen. Als een van 's werelds grootste leveranciers van business outsourcing en Human Capital Management-oplossingen, biedt ADP een breed scala aan geïntegreerde oplossingen voor human resource, salarisadministratie, talentmanagement, belasting- en excasso-administratie. ADP helpt zijn klanten te voldoen aan de lokaal geldende sociale wet- en regelgeving. De gebruiksvriendelijke oplossingen voor werkgevers bieden uitstekende kwaliteit aan alle soorten en maten bedrijven. ADP is tevens wereldwijd een toonaangevende leverancier van geïntegreerde oplossingen binnen de transportsector. Voor meer informatie over ADP ga naar www.adp.nl.

Het ADP-logo en ADP zijn geregistreerde handelsmerken van ADP, LLC. Alle overige handels- en servicemerken zijn het eigendom van hun respectievelijke eigenaren. © 2014 ADP, LLC.

Disclaimer:
Gartner doet geen specifieke aanbevelingen van leveranciers, producten of diensten die vermeld worden in hun onderzoeksrapporten. Evenmin adviseert het onderzoeksbureau uitsluitend leveranciers te selecteren die in het 'Magic Quadrant' staan. De rapporten van Gartner zijn een weergave van de bevindingen van Gartner's onderzoeksbureau, en moeten niet als vaststaande feiten aangenomen worden. Gartner wijst alle garanties, expliciet of impliciet, met betrekking tot dit onderzoek af. Dit geldt tevens voor garanties inzake verkoopbaarheid of geschiktheid voor een bepaald doel. Meer informatie vindt u op: www.gartner.com