ADP wederom boven aan de FORTUNE-ranglijst van ‘World’s Most Admired Companies’

In 2014 heeft ADP voor de vierde keer in vijf jaar tijd een topnotering bereikt in de categorie 'financial data services'

ROSELAND, N.J. – 27 februari 2014 – ADP®, een toonaangevende internationale leverancier van HCM-oplossingen (human capital management) heeft vandaag bekendgemaakt dat het de eerste plaats heeft bereikt op de 'World's Most Admired Companies'-ranglijst 2014 van het tijdschrift FORTUNE®, in de categorie 'financial data services'.

Achtste jaar op rij

Dit is het achtste jaar op rij dat ADP voorkomt op deze jaarlijks gepubliceerde ranglijst van FORTUNE, en de vierde keer in de afgelopen vijf jaar dat het bedrijf in zijn bedrijfstak een toppositie inneemt.

'Dat we in onze bedrijfstak alweer boven aan de "Most Admired"-ranglijst van FORTUNE staan, die door al onze concurrenten wordt erkend, laat zien dat ADP zonder uitzondering excelleert in al zijn activiteiten,' aldus Carlos Rodriguez, president en CEO van ADP. 'We doen er alles aan om uitmuntend te presteren en een uitstekende dienstverlening te bieden en doen het ook heel goed als het gaat om innovatie. Wij bieden oplossingen waarmee we de verwachtingen van onze klanten waarmaken en zelfs overtreffen. Dat kunnen wij natuurlijk alleen dankzij het talent, de expertise en niet aflatende inzet van onze meer dan 60.000 medewerkers overal ter wereld.'

FORTUNE met Hay Group

Samen met Hay Group houdt het tijdschrift FORTUNE elk jaar een enquête onder CEO's, directeuren en analisten. Die moeten op basis van negen belangrijke kenmerken op het gebied van bedrijfsimago ongeveer 1400 bedrijven een score geven. Alleen de vijf best scorende bedrijven in elke categorie mogen zich 'Most Admired Company' noemen. De complete lijst wordt gepubliceerd in het maartnummer van het tijdschrift, dat vanaf 27 februari in de kiosk ligt. De lijst is hier online te bekijken, via Financial Data Services op het tabblad Industry Rank.

Met meer dan $11 miljard aan inkomsten en meer dan 60 jaar ervaring bedient ADP® (NASDAQ : ADP) met 60.000 medewerkers ongeveer 620.000 klanten in meer dan 125 landen. Als een van 's werelds grootste leveranciers van business outsourcing en Human Capital Management-oplossingen, biedt ADP een breed scala aan geïntegreerde oplossingen voor human resource, salarisadministratie, talentmanagement, belasting- en excasso-administratie. ADP helpt zijn klanten te voldoen aan de lokaal geldende sociale wet- en regelgeving. De gebruiksvriendelijke oplossingen voor werkgevers bieden uitstekende kwaliteit aan alle soorten en maten bedrijven. ADP is tevens wereldwijd een toonaangevende leverancier van geïntegreerde oplossingen binnen de transportsector. Voor meer informatie over ADP ga naar www.adp.nl.