MOgroep en ADP verlengen samenwerking

Rotterdam, - 1 oktober 2013 – MOgroep en salaris- en HR-dienstverlener ADP verlengen de samenwerking. De brancheorganisatie behartigt de belangen van ondernemers in de sector Welzijn & Maatschappelijke Dienstverlening en treedt op als werkgeversorganisatie. Het HR-systeem van ADP heeft een blijvend gunstige prijsstelling en laat werkgevers nu ook makkelijker plannen.

HR-managers in de sector welzijn en maatschappelijke dienstverlening staan dagelijks voor de uitdaging om meer te doen in minder tijd. De MOgroep ondersteunt ze bij hun werkgeversfunctie en werkt daarbij samen met ADP. Door het verlengen en versterken van de samenwerking krijgen leden van de MOgroep binnenkort meer voordelen op het op de sector toegesneden productaanbod, de dienstverlening van MOgroep en de prijsstelling.

Makkelijker plannen door ESS

Met het HR-systeem ESS (Employee Self Service) van ADP beheren medewerkers zelf hun vakantiedagen en –planning. Ze kunnen ook zelf overzichten uitdraaien vanuit MSS en ESS. Daarnaast zorgt het ADP HR-systeem ervoor dat organisaties snel en gemakkelijk hun ken- en stuurgetallen in beeld hebben. Het HR-systeem biedt tal van mogelijkheden waardoor HR-managers en werkgevers veel tijd besparen. In een sector waar mensen de belangrijkste factor zijn, kan de betekenis daarvan moeilijk overschat worden.

MOgroep

De MOgroep is de landelijke brancheorganisatie voor Welzijn & Maatschappelijke Dienstverlening (W&MD). De MOgroep behartigt de belangen van de ondernemers in W&MD en treedt op als werkgeversorganisatie. Met bijna 750 leden, vertegenwoordigt de MOgroep meer dan 80% van het veld van organisaties die werken in Welzijn & Maatschappelijke Dienstverlening.

De MOgroep is een vereniging. De leden zijn werkzaam op het brede terrein van welzijn en maatschappelijke dienstverlening, waaronder het lokale integrale welzijnswerk, specifiek welzijnswerk voor ouderen, voor minderheden, jeugd en jongerenwerk, maatschappelijke dienstverlening, maatschappelijke opvang, peuterspeelzaalwerk, het vrijwilligerswerk en welzijnswerk gericht op allerlei vormen van maatschappelijke participatie en emancipatie. Meer informatie vindt u op www.mogroep.nl.

ADP Nederland BV

ADP helpt HR-professionals met prima dienstverlening die ook het verwerven en verwerken van kennis op het gebied van salaris en HR omvat. Die kennis delen we graag en op vele fronten, bijvoorbeeld via onze website.