De mening
van ruim 11.000
Europeanen

The Workforce View in Europe 2015/2016

Europa heeft in het afgelopen decennium een turbulente tijd doorgemaakt. De financiële crisis heeft een schaduw over het continent geworpen en organisaties passen zich aan ‘de nieuwe situatie’ aan. Dit heeft een onvermijdelijk effect op de houding en mening van de beroepsbevolking gehad, en heeft daardoor ook effect op arbeidsplaatsen, salarissen, secundaire arbeidsvoorwaarden en de betrokkenheid van het personeel.

 

The Future of Work

How to boost Employee Engagement?

 
 

'HCM is het helpen van mensen'

Bij Human Capital Management (HCM) draait het bij uitstek om het helpen van mensen die uw bedrijf laten groeien en succesvol laten zijn. Het gaat om:

  • de strategie die uw werknemers en de unieke cultuur van uw bedrijf verder ontwikkelen;
  • werknemers die trots zijn op wat ze doen;
  • de creativiteit en doelen van uw mensen.

Kortom, het gaat niet alleen om een beter HR-proces, maar om betere medewerkers.

 
 

Onderzoek

‘The Workforce View in Europe 2015/16’ onderzoekt de mening en houding van meer dan 11.000 werknemers uit Frankrijk, Duitsland, Italië, Nederland, Polen, Spanje, Zwitserland en het Verenigd Koninkrijk.

Bij werkgevers in Europa kan inzicht in het gedrag, de trends en de tegenstellingen het verschil maken bij de ontwikkeling van succesvolle HCM-strategieën en in de samenwerking met collega’s in andere regio’s. Dus hoe goed kent u uw internationale werknemers?

 
 

Download onderzoek 'Workforce View 2015/16'

* geeft verplicht veld aan

Hou mij op de hoogte van ADP