Tijd, tools en kennis
voor kerntaken
en toekomstplannen

Het ADP Accountancy Partner Programma ontzorgt en ondersteunt

Met dit partnership biedt u uw klanten de beste salaris- en personeelsadministratie en persoonlijke service, zonder dat u zelf de uitvoering verzorgt. Daarvoor vertrouwt u op de salaris- en wet- en regelgevingexperts van ADP! Zo kunt u uw dienstverlening ontwikkelen, nieuwe doelgroepen benaderen en kansen creëren.
'Samen slim en succesvol', noemen we dat.

Actueel: Whitepaper Loonbeslag

Bijna 80% van de werkgevers had de afgelopen jaren te maken met werknemers met schulden (bron: Nibud). Zij zijn minder productief, gevoeliger voor fraude en vertonen meer ziekteverzuim. Voor werkgevers kost de verwerking van loonbeslagen veel tijd en geld. Dit creërt kansen voor accountants en financieel adviseurs om hun klanten (werkgevers) te adviseren over de gevolgen van loonbeslag op de salarisadministratie en het bedrijfsresultaat. In deze whitepaper Loonbeslag leest u alles over een efficiënte aanpak, wettelijke verplichtingen, de regelgeving, de invordering van bestuurs­­rechtelijke premies en natuurlijk preventie.

 

Wat kiest u: veranderen of verdwijnen?

De rol van accountants en financieel adviseurs verandert. Dat geldt óók voor kleine tot middelgrote accountants en financieel adviseurs met MKB-klanten. Maar tijdrovende en minder rendabele administratieve handelingen staan uw ontwikkeling in de weg. Met het ADP Accountancy Partner Programma biedt u uw klanten kwalitatieve salarisadministratie en bovendien persoonlijke service, zonder dat de uitvoering bij uzelf ligt. Ondertussen wordt u de accountant van de toekomst. Ook dáár helpen we u bij...

Hoe werkt het Accountancy Partner Programma?

 

Méer focus op kerntaken en toekomstplannen

ADP biedt accountants en financieel adviseurs een totaaloplossing voor de tijdrovende en onrendabele loonadministratie van hun klanten in het MKB. Als partner van ADP zijn uw klanten altijd compliant en creëert ú meer tijd voor uw kerntaken en toekomstplannen. U maakt gebruik van onze gecertificeerde payrollspecialisten, onze wet-en regelgevingkennis en onze online systemen. Hierin hoeft u dus niet zelf te investeren. U houdt altijd inzicht in uw klantgegevens en bovendien heeft u toegang tot premium content, vakkennis en checklists waarmee u uw klanten nóg beter kunt adviseren.

 
 

Voordelen als Accountancy Partner

  • Geen zorgen over de salaris- en personeelsadministratie
  • Meer tijd voor rendabele advisering en new business
  • Uw klanten blijven úw klanten: uw relatie verdiept
  • Altijd direct inzicht in al uw klantgegevens
  • Online tools en checklists gericht op het MKB
  • De zekerheid en flexibiliteit van ADP als partner
  • Een marktconforme prijs per loonstrook voor uw klant
  • Aantrekkelijke vergoeding per nieuwe payrollklant voor u
 
 

Meer informatie

Met het ADP Accountancy Partner Programma biedt u uw klanten de beste salarisadministratie. De experts van ADP verzorgen de payroll en ondertussen beschikt ú over de tijd, kennis en tools om uw dienstverlening en klantenkring te ontwikkelen. U ontvangt een aantrekkelijke vergoeding voor elke klant waarvoor we samenwerken. Heel slim. Ga nu naar onze speciale accountancy website voor meer informatie.

VIDEO: klant Coadit vertelt

De dienstverlening van accountants in het MKB verandert de komende jaren drastisch. Precies daarom koos onze vooruitstrevende klant Coadit voor een partnership met ADP. Bekijk de klantvideo en ontdek hoe directeur Richard Kemperman de ontwikkelingen in de branche ziet, en hoe het Accountancy Partner Programma hem meer tijd, meer focus, minder riscico en meer toekomstmogelijkheden oplevert.

Alles over de WKR

Handige informatie over de werkkostenregeling waarmee u uw klanten kunt adviseren over hun vrije ruimte, eindheffing en interne processen.

Yvette Sollman, eigenaar van Administratiekantoor Sollman

Na een loondienstverband van ruim vier jaar nam Yvette Sollman in 2008 een deel van de aandelen over van haar toenmalige werkgever. In 2011 werd ze volledig eigenaar en ging het bedrijf verder onder de naam Administratiekantoor Sollman. Inmiddels heeft Yvette twee parttimers in dienst en weten klanten de weg naar het laagdrempelige kantoor in Laren goed te vinden.